Бензопила STIHL MS 201 TC-M
Професійна, надійна та легка бензопила ідеально підійде для розпилювання деревини та валки дерев. Кількість палива у баку контролюється в електронному вигляді. Бензопила завжди підтримує оптимальну роботу двигуна. Легка та добре збалансована пилка забезпечує велику потужність, а технологія M-Tronic постійно контролює суміш палива та повітря, тому інструмент завжди працює з оптимальною продуктивністю. Антивібраційна система STIHL значно знижує вібрацію рукояток, що забезпечує комфортне використання бензопили протягом усього робочого часу. Має регульований масляний насос, компенсатор, бічний натягувач ланцюга, декомпресійний клапан, фільтрувальну систему зі збільшеним ресурсом роботи, функцію ElastoStart, двигун STIHL 2-MIX, байонетний замок паливного та масляного баків і технологію M-Tronic.
Характеристики:
- Шина: 45 см;
- Ланцюг: STIHL Oilomatic Picco Micro 3;
- Крок ланцюга: 3/8" Р;
- Потужність: 1,4 кВт;
- Оберти на холостому ходу: 3000 об/хв;
- Технологія M-Tronic;
- Функція ElastoStart;
- Економний та екологічний двигун STIHL 2-MIX;
- Система змащення ланцюга Ematic.
Двигун STIHL 2-MIX - економічний двигун STIHL 2-MIX з технологією "1-в-4" забезпечує високий крутний момент в широкому діапазоні швидкостей. Бензопила забезпечує економію палива до 20%, в порівнянні з двотактними двигунами STIHL, того ж класу потужності, без технології 2-MIX. Викиди вихлопних газів знижуються до 70%.
Компенсатор - цей контролер в карбюраторі, запобігає збагачення паливно-повітряної суміші при засміченні повітряного фільтра. Правильна кількість палива подається в карбюратор в залежності від кількості повітря, що проходить через повітряний фільтр. Це підтримує постійним, співвідношення паливо/повітря в суміші для згоряння і, отже, потужність двигуна. Фільтр не потрібно чистити, поки не відбудеться помітне падіння потужності.
Антивібраційна система - сильна вібрація на ручках бензоінструментів, може привести до довгострокового впливу на кровоносні судини рук і зап'ястя. Тому STIHL, розробила ефективну антивібраційну систему, яка гасить коливання двигуна машини, що значно знижує вібрації на рукоятках.
Бічний натягувач ланцюга - натяжний гвинт знаходиться збоку від ланцюгової пилки під кришкою - зірочкою. Це усуває необхідність контакту з гострим пильним ланцюгом.
Передова технологія спалювання - чотири канали переливу, закручують паливно-повітряну суміш перед займанням, забезпечуючи оптимальне згоряння і високу ефективність. Результат - більш низька витрата палива і високий крутний момент в широкому діапазоні обертів.
Декомпресійний клапан - є частиною системи легкого запуску. Перед запуском слід натиснути декомпресійний клапан, щоб знизити тиск при запуску, а також зменшити зусилля, необхідне для тяги троса стартера. Декомпресійний клапан напівавтоматичний, його необхідно натискати вручну перед запуском, а після, він автоматично закривається.
STIHL ElastoStart - знижує віддачу, викликану стисненням двигуна під час запуску. Амортизаційний елемент, який знаходиться в пусковій ручці, поглинає силу, яка виникає через тиск в циліндрі. Це сприяє рівномірному запуску.
Система змащення ланцюга Ematic - забезпечує точкове змащення ланок пильного ланцюга і напрямних шин. При використанні з пильним ланцюгом STIHL OILOMATIC, система забезпечує максимальне змащення, більш тривалий знос і меншу витрату масла, ніж традиційні методи змащення ланцюга. Система Ematic, може знизити витрату масла до 50%.
Байонетний замок кришок баків – спеціальні запатентовані кришки паливного та мастильного баків оснащені бойонетним замком. Кришки відкриваються та закриваються за лічені секунди без використання інструментів.
Система STIHL M-Tronic (M) - забезпечує легкий запуск двигуна при меншій кількості ходу пускового троса, без перемикання режимів. Повністю електронне керування двигуном з функцією пам'яті регулює момент запалення та дозування палива. Система M-Tronic розпізнає холодний та гарячий пуск і тим самим забезпечує оптимальну потужність двигуна, постійні максимальні обороти і відмінний прискорювальний момент.