Бензопила STIHL MS 462 C-M R
Надзвичайно потужна, міцна та надійна бензопила зі спеціальним обладнанням, для використання в екстремальних умовах, наприклад пожежними, аварійними та рятувальними службами. Має надзвичайно стійкий до порізів матеріал. Швидке налаштування, фіксація обмежувача глибини різу та велике стартерне захоплення. Швидкий пиляльний ланцюг Duro, з удароміцних твердосплавних лез. Технологія M-Tronic постійно контролює суміш палива та повітря, тому бензинова пила завжди працює з оптимальною продуктивністю. Антивібраційна система STIHL значно знижує вібрацію рукояток, що забезпечує комфортне використання бензопили протягом усього робочого часу. Має економний та екологічний двигун STIHL 2-MIX, компенсатор, регульований масляний насос, бічний натягувач ланцюга, декомпресійний клапан, замок масляного та паливного баків, систему фільтрації повітря з попереднім очищенням, новий фільтр HD2 і звичайно ж технологію M-Tronic.
Характеристики:
- Шина: 50 см;
- Ланцюг: STIHL Rapid Duro R;
- Крок ланцюга: 3/8";
- Потужність: 4,4 кВт;
- Оберти на холостому ходу: 3000 об/хв;
- Технологія M-Tronic;
- Фільтр HD2;
- Економний та екологічний двигун STIHL 2-MIX;
- Система змащення ланцюга Ematic.
Двигун STIHL 2-MIX - економічний двигун STIHL 2-MIX з технологією "1-в-4" забезпечує високий крутний момент в широкому діапазоні швидкостей. Бензопила забезпечує економію палива до 20%, в порівнянні з двотактними двигунами STIHL, того ж класу потужності, без технології 2-MIX. Викиди вихлопних газів знижуються до 70%.
Компенсатор - цей контролер в карбюраторі, запобігає збагачення паливно-повітряної суміші при засміченні повітряного фільтра. Правильна кількість палива подається в карбюратор в залежності від кількості повітря, що проходить через повітряний фільтр. Це підтримує постійним, співвідношення паливо/повітря в суміші для згоряння і, отже, потужність двигуна. Фільтр не потрібно чистити, поки не відбудеться помітне падіння потужності.
Антивібраційна система - сильна вібрація на ручках бензоінструментів, може привести до довгострокового впливу на кровоносні судини рук і зап'ястя. Тому STIHL, розробила ефективну антивібраційну систему, яка гасить коливання двигуна машини, що значно знижує вібрації на рукоятках.
Бічний натягувач ланцюга - натяжний гвинт знаходиться збоку від ланцюгової пилки під кришкою - зірочкою. Це усуває необхідність контакту з гострим пильним ланцюгом.
Декомпресійний клапан - є частиною системи легкого запуску. Перед запуском слід натиснути декомпресійний клапан, щоб знизити тиск при запуску, а також зменшити зусилля, необхідне для тяги троса стартера. Декомпресійний клапан напівавтоматичний, його необхідно натискати вручну перед запуском, а після, він автоматично закривається.
Система змащення ланцюга Ematic - забезпечує точкове змащення ланок пильного ланцюга і напрямних шин. При використанні з пильним ланцюгом STIHL OILOMATIC, система забезпечує максимальне змащення, більш тривалий знос і меншу витрату масла, ніж традиційні методи змащення ланцюга. Система Ematic, може знизити витрату масла до 50%.
Байонетний замок кришок баків – спеціальні запатентовані кришки паливного та мастильного баків оснащені бойонетним замком. Кришки відкриваються та закриваються за лічені секунди без використання інструментів.
Фільтр HD2 - виготовлений з поліетиленового фільтруючого матеріалу, з порами на 70% менше, ніж у флісових і поліамідних фільтрів, що дозволяє вловлювати навіть дуже дрібний пил. Крім того, цей фільтр масло- і водовідштовхувальний, тому його дуже легко чистити. Картридж фільтра має покриття ПЕТ із швидкороз'ємним замком, дозволяє збирати та розбирати фільтр у найкоротші терміни без використання інструментів.
Мастильний насос змінної продуктивності - забезпечує подачу необхідної кількості масла на ланцюг. Для оптимальної витрати масла можна встановити позицію "Е" на регуляторі. Завдяки цьому можна знизити витрату мастильного матеріалу до 50%. Якщо ви використовуєте нестандартну шину, довшу за звичайну або пиляєте дуже суху деревину, тоді регулятором потрібно збільшити витрату масла.
Система STIHL M-Tronic (M) - забезпечує легкий запуск двигуна при меншій кількості ходу пускового троса, без перемикання режимів. Повністю електронне керування двигуном з функцією пам'яті регулює момент запалення та дозування палива. Система M-Tronic розпізнає холодний та гарячий пуск і тим самим забезпечує оптимальну потужність двигуна, постійні максимальні обороти і відмінний прискорювальний момент.
Незнімні гайки з кріпленнями - незнімні гайки кришки ланцюгової зірочки неможливо втратити. Вони надійно утримуються на гільзах завдяки спеціальним зачепам у конструкції гайки. Під час регулювання натягу або зміни ланцюга він залишається на місці.